Dersom du angrer et kjøp av ølglass eller vil bytten vare, må den være i ubrutt, original emballasje. Husk at du må returnere varene på en slik måte at de ikke går i stykker. Det er helt i orden å angre et kjøp, og hos oss har du hele 30 dagers returrett. Du må dog selv bekoste returfrakten. Det gjelder også ved bytte av ølglass.

Reklamasjoner

Du kan foreta en reklamasjon dersom du har fått andre ølglass enn de du hadde bestilt, eller om varene du mottok var skadet. Vi betaler selvfølgelig tilbake kostnaden for varen, og vi betaler også returfrakten dersom du har fått reklamasjonen din godkjent hos oss.

Slik går du frem for å reklamere på handelen din

Dersom du vil angre på kjøpet ditt av ølglass, må du sende oss en beskjed innen 30 dager. Den må inneholde navn, adresse, ordrenummer eller fakturanummer, navn på varen samt informasjon om hvorfor du ønsker å reklamere. Når vi har mottatt dette, vil vi sende deg informasjon om hvordan du går frem.